KOMÁROM - ÉSZAK GIBRALTÁRJA

Időpontok: 2020. szeptember 20

Áttekintés
Program
Árak, dátumok
Tudnivalók

Utazás: autóbusszal

KOMÁROM a Vág folyó torkolatánálkialakultegykori településből fejlődött Komárom megye székhelyévé. A XVI. században már Bécs előváraként is fontos szerepet kapott. A trianoni békeszerződés után az északi városrész Komarno néven Csehszlovákia része lett. 1938-ban az első bécsi döntés értelmében a Felvidék magyar lakta területeinek visszacsatolása után újra egyesült a két Komárom, de a II. világháború ismét szétválasztotta.

A komáromi erődrendszer kiépítése a napóleoni háborúk után kezdődött (1809 – 1877). Ennek során építették fel a Duna jobb partján a Csillagerődöt (1850-1870), a Monostori erődöt (1850-1871), illetve az Igmándi erődöt (1871-1877), az északi parton az úgynevezett Nádor-vonalat és a befejezetlenül maradt Vág-vonalat. A déli parton, ma is magyarországi területen, állnak a két parton összefüggő rendszert alkotó teljes védműgyűrű legkorszerűbb tagjai. A MONOSTORI ERŐD-öt a szovjet csapatok 1990-es kivonulása után műemlékké nyilvánították, megkezdték a károk elhárítását, az állagvédelem munkáit, valamint a felújítást. A Monostori Erőd és a Dunai Bástya megtekintése után látogatást teszünk a kevésbé ismert, ám annál érdekesebb IGMÁNDI ERŐD-ben is!

ESZTERGOM Magyarország egyik legnagyobb történelmi múlttal rendelkező városa. Fényes királyi személyek, jeles események, gazdag paloták, templomok képét kegyetlen csaták öldöklése, tatár és török hordák garázdálkodása, pusztulás, majd újjáépítés váltakozó képei követik. A város múltjában az egész ország történelme sűrűsödik. Az ezeréves magyar történelemnek nincsen olyan évtizede, melynek során fel ne merülne Esztergom városának neve. Gyalogos városnézés keretében ismerkedünk meg a belváros főbb látnivalóival, és természetesen a Bazilika megtekintése sem maradhat ki programunkból!

A késő délutáni órákban hazautazás Budapestre.

 

 

Utazás: autóbusszal

KOMÁROM a Vág folyó torkolatánálkialakultegykori településből fejlődött Komárom megye székhelyévé. A XVI. században már Bécs előváraként is fontos szerepet kapott. A trianoni békeszerződés után az északi városrész Komarno néven Csehszlovákia része lett. 1938-ban az első bécsi döntés értelmében a Felvidék magyar lakta területeinek visszacsatolása után újra egyesült a két Komárom, de a II. világháború ismét szétválasztotta.

A komáromi erődrendszer kiépítése a napóleoni háborúk után kezdődött (1809 – 1877). Ennek során építették fel a Duna jobb partján a Csillagerődöt (1850-1870), a Monostori erődöt (1850-1871), illetve az Igmándi erődöt (1871-1877), az északi parton az úgynevezett Nádor-vonalat és a befejezetlenül maradt Vág-vonalat. A déli parton, ma is magyarországi területen, állnak a két parton összefüggő rendszert alkotó teljes védműgyűrű legkorszerűbb tagjai. A MONOSTORI ERŐD-öt a szovjet csapatok 1990-es kivonulása után műemlékké nyilvánították, megkezdték a károk elhárítását, az állagvédelem munkáit, valamint a felújítást. A Monostori Erőd és a Dunai Bástya megtekintése után látogatást teszünk a kevésbé ismert, ám annál érdekesebb IGMÁNDI ERŐD-ben is!

ESZTERGOM Magyarország egyik legnagyobb történelmi múlttal rendelkező városa. Fényes királyi személyek, jeles események, gazdag paloták, templomok képét kegyetlen csaták öldöklése, tatár és török hordák garázdálkodása, pusztulás, majd újjáépítés váltakozó képei követik. A város múltjában az egész ország történelme sűrűsödik. Az ezeréves magyar történelemnek nincsen olyan évtizede, melynek során fel ne merülne Esztergom városának neve. Gyalogos városnézés keretében ismerkedünk meg a belváros főbb látnivalóival, és természetesen a Bazilika megtekintése sem maradhat ki programunkból!

A késő délutáni órákban hazautazás Budapestre.

KOMÁROM - ÉSZAK GIBRALTÁRJA

2020. 09. 20.
1 nap
6 700 HUF/fő

A belépőjegyek árát (kb. 3.000,- Ft) a részvételi díj nem tartalmazza.

 

A változtatás jogát fenntartjuk!

Betelt
Út neve: KOMÁROM - ÉSZAK GIBRALTÁRJA
Dátuma:
Jelentkezők száma:
Főutas vezetéknév:
Főutas utónév:
További utasok:
Az Ön címe:
Az Ön telefonszáma:
Az Ön e-mail címe:
Megjegyzés:
Az adatkezelési szabályzatot elfogadom!

VALUTAVÁLTÓ

HARIS TRAVEL CLUB

1075 Budapest, Károly körút 11. 3. emelet

Tel: +36 1 317-2354, + 36 1 327-0793

Mobil: +36 30 247-9008; +36 30 247-9009

Fax: +36 1 317-8613

E-mail: info@haristravel.hu

www.haristravel.com

Eng.szám: R-1153/95/99

KOMÁROM - ÉSZAK GIBRALTÁRJA

Indulási dátumok:
2020.09.20

Utazás: autóbusszal

KOMÁROM a Vág folyó torkolatánálkialakultegykori településből fejlődött Komárom megye székhelyévé. A XVI. században már Bécs előváraként is fontos szerepet kapott. A trianoni békeszerződés után az északi városrész Komarno néven Csehszlovákia része lett. 1938-ban az első bécsi döntés értelmében a Felvidék magyar lakta területeinek visszacsatolása után újra egyesült a két Komárom, de a II. világháború ismét szétválasztotta.

A komáromi erődrendszer kiépítése a napóleoni háborúk után kezdődött (1809 – 1877). Ennek során építették fel a Duna jobb partján a Csillagerődöt (1850-1870), a Monostori erődöt (1850-1871), illetve az Igmándi erődöt (1871-1877), az északi parton az úgynevezett Nádor-vonalat és a befejezetlenül maradt Vág-vonalat. A déli parton, ma is magyarországi területen, állnak a két parton összefüggő rendszert alkotó teljes védműgyűrű legkorszerűbb tagjai. A MONOSTORI ERŐD-öt a szovjet csapatok 1990-es kivonulása után műemlékké nyilvánították, megkezdték a károk elhárítását, az állagvédelem munkáit, valamint a felújítást. A Monostori Erőd és a Dunai Bástya megtekintése után látogatást teszünk a kevésbé ismert, ám annál érdekesebb IGMÁNDI ERŐD-ben is!

ESZTERGOM Magyarország egyik legnagyobb történelmi múlttal rendelkező városa. Fényes királyi személyek, jeles események, gazdag paloták, templomok képét kegyetlen csaták öldöklése, tatár és török hordák garázdálkodása, pusztulás, majd újjáépítés váltakozó képei követik. A város múltjában az egész ország történelme sűrűsödik. Az ezeréves magyar történelemnek nincsen olyan évtizede, melynek során fel ne merülne Esztergom városának neve. Gyalogos városnézés keretében ismerkedünk meg a belváros főbb látnivalóival, és természetesen a Bazilika megtekintése sem maradhat ki programunkból!

A késő délutáni órákban hazautazás Budapestre.

 

 

Utazás: autóbusszal

KOMÁROM a Vág folyó torkolatánálkialakultegykori településből fejlődött Komárom megye székhelyévé. A XVI. században már Bécs előváraként is fontos szerepet kapott. A trianoni békeszerződés után az északi városrész Komarno néven Csehszlovákia része lett. 1938-ban az első bécsi döntés értelmében a Felvidék magyar lakta területeinek visszacsatolása után újra egyesült a két Komárom, de a II. világháború ismét szétválasztotta.

A komáromi erődrendszer kiépítése a napóleoni háborúk után kezdődött (1809 – 1877). Ennek során építették fel a Duna jobb partján a Csillagerődöt (1850-1870), a Monostori erődöt (1850-1871), illetve az Igmándi erődöt (1871-1877), az északi parton az úgynevezett Nádor-vonalat és a befejezetlenül maradt Vág-vonalat. A déli parton, ma is magyarországi területen, állnak a két parton összefüggő rendszert alkotó teljes védműgyűrű legkorszerűbb tagjai. A MONOSTORI ERŐD-öt a szovjet csapatok 1990-es kivonulása után műemlékké nyilvánították, megkezdték a károk elhárítását, az állagvédelem munkáit, valamint a felújítást. A Monostori Erőd és a Dunai Bástya megtekintése után látogatást teszünk a kevésbé ismert, ám annál érdekesebb IGMÁNDI ERŐD-ben is!

ESZTERGOM Magyarország egyik legnagyobb történelmi múlttal rendelkező városa. Fényes királyi személyek, jeles események, gazdag paloták, templomok képét kegyetlen csaták öldöklése, tatár és török hordák garázdálkodása, pusztulás, majd újjáépítés váltakozó képei követik. A város múltjában az egész ország történelme sűrűsödik. Az ezeréves magyar történelemnek nincsen olyan évtizede, melynek során fel ne merülne Esztergom városának neve. Gyalogos városnézés keretében ismerkedünk meg a belváros főbb látnivalóival, és természetesen a Bazilika megtekintése sem maradhat ki programunkból!

A késő délutáni órákban hazautazás Budapestre.

Árak:
6 700 HUF

A belépőjegyek árát (kb. 3.000,- Ft) a részvételi díj nem tartalmazza.

 

SELECT * FROM article_cikk WHERE csoport_id=131 and article_category_id=1 and aktiv=1 and ellenor=1 and (erv_date>=CURDATE() or erv_date='0000-00-00')