KOMÁROM-ÉSZAK GIBRALTÁRJA

Időpontok: 2018. május 12

Áttekintés
Program
Árak, dátumok
Tudnivalók

Utazás: autóbusszal

KOMÁROM a Vág folyó torkolatánál kialakult egykori településből fejlődött Komárom megye székhelyévé. A XVI. században már Bécs előváraként is fontos szerepet kapott. A trianoni békeszerződés után az északi városrész Komarno néven Csehszlovákia része lett. 1938-ban az első bécsi döntés értelmében a Felvidék magyar lakta területeinek visszacsatolása után újra egyesült a két Komárom, de a II. világháború ismét szétválasztotta.

A komáromi erődrendszer kiépítése a napóleoni háborúk után kezdődött (1809 – 1877). Ennek során építették fel a Duna jobb partján a Csillagerődöt (1850-1870), a Monostori erődöt (1850-1871), illetve az Igmándi erődöt (1871-1877), az északi parton az úgynevezett Nádor-vonalat és a befejezetlenül maradt Vág-vonalat. A déli parton, ma is magyarországi területen, állnak a két parton összefüggő rendszert alkotó teljes védműgyűrű legkorszerűbb tagjai. A MONOSTORI ERŐDöt a szovjet csapatok 1990-es kivonulása után műemlékké nyilvánították, megkezdték a károk elhárítását, az állagvédelem munkáit, valamint a felújítást. Látogatás Közép-Európa legnagyobb újkori erődjében, majd átkelés RÉV-KOMÁROM / KOMARNO központjába a szlovák oldalra.

Gyalogos városnézés keretében ismerkedés a főbb látnivalókkal: Nádor utca, Szent András templom, Városháza, egykori Tiszti Kaszinó, Európa Udvar. Ellátogatunk az erődítmény-rendszer itt kiépített tagjához az ún. Öregvárhoz és az Újvárhoz is. A közös séta után szabadidő, sörözési lehetőség.

A késő délutáni órákban hazautazás. Érkezés Budapestre az esti órákban.

 

 

Utazás: autóbusszal

KOMÁROM a Vág folyó torkolatánál kialakult egykori településből fejlődött Komárom megye székhelyévé. A XVI. században már Bécs előváraként is fontos szerepet kapott. A trianoni békeszerződés után az északi városrész Komarno néven Csehszlovákia része lett. 1938-ban az első bécsi döntés értelmében a Felvidék magyar lakta területeinek visszacsatolása után újra egyesült a két Komárom, de a II. világháború ismét szétválasztotta.

A komáromi erődrendszer kiépítése a napóleoni háborúk után kezdődött (1809 – 1877). Ennek során építették fel a Duna jobb partján a Csillagerődöt (1850-1870), a Monostori erődöt (1850-1871), illetve az Igmándi erődöt (1871-1877), az északi parton az úgynevezett Nádor-vonalat és a befejezetlenül maradt Vág-vonalat. A déli parton, ma is magyarországi területen, állnak a két parton összefüggő rendszert alkotó teljes védműgyűrű legkorszerűbb tagjai. A MONOSTORI ERŐDöt a szovjet csapatok 1990-es kivonulása után műemlékké nyilvánították, megkezdték a károk elhárítását, az állagvédelem munkáit, valamint a felújítást. Látogatás Közép-Európa legnagyobb újkori erődjében, majd átkelés RÉV-KOMÁROM / KOMARNO központjába a szlovák oldalra.

Gyalogos városnézés keretében ismerkedés a főbb látnivalókkal: Nádor utca, Szent András templom, Városháza, egykori Tiszti Kaszinó, Európa Udvar. Ellátogatunk az erődítmény-rendszer itt kiépített tagjához az ún. Öregvárhoz és az Újvárhoz is. A közös séta után szabadidő, sörözési lehetőség.

A késő délutáni órákban hazautazás. Érkezés Budapestre az esti órákban.

KOMÁROM-ÉSZAK GIBRALTÁRJA

2018. 05. 12.
1 nap
6 100 HUF/fő

A belépőjegyek árát (kb. 1.600,- Ft és kb. 5,- €) a részvételi díj nem tartalmazza. Az ún. „Átmenő biztosítást” a részvételi díj tartalmazza!

Ne felejtsük otthon fényképes személyi azonosító okmányunkat vagy útlevelünket!

Fontos: A mobil telefonját, amelynek számát irodánknak megadta, okvetlenül hozza magával az utazásra!

 

A változtatás jogát fenntartjuk!

Betelt
Út neve: KOMÁROM-ÉSZAK GIBRALTÁRJA
Dátuma:
Jelentkezők száma:
Főutas vezetéknév:
Főutas utónév:
További utasok:
Az Ön címe:
Az Ön telefonszáma:
Az Ön e-mail címe:
Megjegyzés:
Az adatkezelési szabályzatot elfogadom!

VALUTAVÁLTÓ

HARIS TRAVEL CLUB

1075 Budapest, Károly körút 11. 3. emelet

Tel: +36 1 317-2354, + 36 1 327-0793

Mobil: +36 30 247-9008; +36 30 247-9009

Fax: +36 1 317-8613

E-mail: info@haristravel.hu

www.haristravel.com

Eng.szám: R-1153/95/99

KOMÁROM-ÉSZAK GIBRALTÁRJA

Indulási dátumok:
2018.05.12

Utazás: autóbusszal

KOMÁROM a Vág folyó torkolatánál kialakult egykori településből fejlődött Komárom megye székhelyévé. A XVI. században már Bécs előváraként is fontos szerepet kapott. A trianoni békeszerződés után az északi városrész Komarno néven Csehszlovákia része lett. 1938-ban az első bécsi döntés értelmében a Felvidék magyar lakta területeinek visszacsatolása után újra egyesült a két Komárom, de a II. világháború ismét szétválasztotta.

A komáromi erődrendszer kiépítése a napóleoni háborúk után kezdődött (1809 – 1877). Ennek során építették fel a Duna jobb partján a Csillagerődöt (1850-1870), a Monostori erődöt (1850-1871), illetve az Igmándi erődöt (1871-1877), az északi parton az úgynevezett Nádor-vonalat és a befejezetlenül maradt Vág-vonalat. A déli parton, ma is magyarországi területen, állnak a két parton összefüggő rendszert alkotó teljes védműgyűrű legkorszerűbb tagjai. A MONOSTORI ERŐDöt a szovjet csapatok 1990-es kivonulása után műemlékké nyilvánították, megkezdték a károk elhárítását, az állagvédelem munkáit, valamint a felújítást. Látogatás Közép-Európa legnagyobb újkori erődjében, majd átkelés RÉV-KOMÁROM / KOMARNO központjába a szlovák oldalra.

Gyalogos városnézés keretében ismerkedés a főbb látnivalókkal: Nádor utca, Szent András templom, Városháza, egykori Tiszti Kaszinó, Európa Udvar. Ellátogatunk az erődítmény-rendszer itt kiépített tagjához az ún. Öregvárhoz és az Újvárhoz is. A közös séta után szabadidő, sörözési lehetőség.

A késő délutáni órákban hazautazás. Érkezés Budapestre az esti órákban.

 

 

Utazás: autóbusszal

KOMÁROM a Vág folyó torkolatánál kialakult egykori településből fejlődött Komárom megye székhelyévé. A XVI. században már Bécs előváraként is fontos szerepet kapott. A trianoni békeszerződés után az északi városrész Komarno néven Csehszlovákia része lett. 1938-ban az első bécsi döntés értelmében a Felvidék magyar lakta területeinek visszacsatolása után újra egyesült a két Komárom, de a II. világháború ismét szétválasztotta.

A komáromi erődrendszer kiépítése a napóleoni háborúk után kezdődött (1809 – 1877). Ennek során építették fel a Duna jobb partján a Csillagerődöt (1850-1870), a Monostori erődöt (1850-1871), illetve az Igmándi erődöt (1871-1877), az északi parton az úgynevezett Nádor-vonalat és a befejezetlenül maradt Vág-vonalat. A déli parton, ma is magyarországi területen, állnak a két parton összefüggő rendszert alkotó teljes védműgyűrű legkorszerűbb tagjai. A MONOSTORI ERŐDöt a szovjet csapatok 1990-es kivonulása után műemlékké nyilvánították, megkezdték a károk elhárítását, az állagvédelem munkáit, valamint a felújítást. Látogatás Közép-Európa legnagyobb újkori erődjében, majd átkelés RÉV-KOMÁROM / KOMARNO központjába a szlovák oldalra.

Gyalogos városnézés keretében ismerkedés a főbb látnivalókkal: Nádor utca, Szent András templom, Városháza, egykori Tiszti Kaszinó, Európa Udvar. Ellátogatunk az erődítmény-rendszer itt kiépített tagjához az ún. Öregvárhoz és az Újvárhoz is. A közös séta után szabadidő, sörözési lehetőség.

A késő délutáni órákban hazautazás. Érkezés Budapestre az esti órákban.

Árak:
6 100 HUF

A belépőjegyek árát (kb. 1.600,- Ft és kb. 5,- €) a részvételi díj nem tartalmazza. Az ún. „Átmenő biztosítást” a részvételi díj tartalmazza!

Ne felejtsük otthon fényképes személyi azonosító okmányunkat vagy útlevelünket!

Fontos: A mobil telefonját, amelynek számát irodánknak megadta, okvetlenül hozza magával az utazásra!

 

SELECT * FROM article_cikk WHERE csoport_id=131 and article_category_id=1 and aktiv=1 and ellenor=1 and (erv_date>=CURDATE() or erv_date='0000-00-00')